Billie Eilish Freaks Out While Eating Spicy Wings | Hot Ones

Publicerades den 7 mar 2019
Billie Eilish is the hyper-talented singer/songwriter behind platinum hit singles like "Ocean Eyes" and "Lovely," and her first studio album-When We All Fall Asleep, Where Do We Go?-is set to drop March 29th. But how is she with spicy food? Find out as the 17-year-old phenom becomes the youngest guest ever to take on the wings of death. As Billie battles through the spice, Sean Evans busts out a full bag of Hot Ones tricks, including a blind soda tasting and a breakdown of some of Billie's most iconic outfits.
BUY THE CLASSIC HOT ONES HOT SAUCE NOW!: bit.ly/2Q1VfIh
BRAND-NEW HOT ONES MERCH available now: bit.ly/2AIS271
BUY your bottle of Los Calientes from Heatonist: bit.ly/2LMDxqS
SIGN UP for the Hot Ones Monthly Hot Sauce Subscription box: bit.ly/2veY50P
SUBSCRIBE to the brand-new Hot Ones podcast for extended cuts of classic interviews: apple.co/2vAceoH
Subscribe to First We Feast on SE-tv: goo.gl/UxFzhK
Check out more of First We Feast here:
firstwefeast.com/
twitter.com/firstwefeast
facebook.com/FirstWeFeast
instagram.com/firstwefeast

First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.

Kommentarer

  • Shout out to the youngest guest in Hot Ones history!

  • *i want ice now*

  • 6:02 😄😆

  • why was this shit so long man, it was really bad because there was no conexion at all..

  • 17:57 your welcome

  • "Im gonna start off with three because im a bad bitch"-billie eilish

  • she’so fucking gorgeous

  • I came here expecting angst

  • You can't tell me that this wasnt your favorite part 18:26

  • God I love Billie 😂😂❤️❤️❤️❤️

  • I never heard of billie like ever until I saw a shirt of hers and I thought like....wow...another messed up artist...but after listening to her music and personality and her artistic way of videos tottaly changed my whole mind

  • Food is such a powerful little hoe..... I fricken lost it

  • Subtítulos in Spanish plisssssss

  • sub to pewdiepie

  • Tell Billie RED DEAD REDEMPTION 2 came out on February

  • She’s fucking perfect in every way

  • Yungblud 🖤

  • Shes fuckin baked

  • Billie laugh is hella cute :)

  • Sean always tries to sympathize about how hot the wings are but he’s literally chilling

  • I can take the heat for spice cause im Hispanic

  • how dare you throw shade at moxie. moxie is a drink of true demi gods

  • I played that game before Elo Milo

  • Is this a dude or a girl? Like a goth Hanson. 🤔🤔🤔

  • That face at 7:14 thoo

  • 14:40

  • Okay SE-tv there I watched it

  • Here bc apparently she said she was poor in this interview? Here 4 the 🍵

  • 20:15 quote of the year “I put hot sauce on her titties”

  • I think she needs to bury herself

  • So I saw this video and I’m not watching it again, but from what I’m hearing she’s a industry plant, thoughts? I personally don’t care to much, as long as things don’t go down the blaccent route

  • I’d probably eat all of the wings I can’t stand letting food sit their.

  • Crying laughing watching her tell her long ass story from 18:26 through the year 2025

  • Um of course I want to watch this SE-tv

  • The beginning tho was my favorite part, "I can't I can't I can't... I can I can't no I can"

  • 10:23 takashi murakami talk & i was Geeking when she said "slim thick"

  • “FOOD IS SUCH A POWERFUL LITTLE HOE, SHE CAN TAKE CONTROL OF EVERYONE”

  • I can’t, I can..., wait I can’t, NO NO I can... (continues)

  • "look I'mma do this one again cuz I'mma do it" omg I died

  • Dude! Galco's soda shop is fucking dope. It's the only place I know where I can still find Jolt Cola in a glass bottle.

  • IS BULLY EYELASH A PEWDIEPIE SUPPORTER! SHE BETTER BE! or like wutever

  • 19.33

  • Might want to take off a few layers.

  • 30minutes ago i had no idea who this was. I'm now in love

  • La amooo yo no le temo ala salsa

  • His voice is iconic man, I was just thinking... if I heard that voice

  • You should get Poppy

  • I'm kinda dissapointed that she swears so much. I feel like she's acting a lot more "tougher" than she is. I heard her music today for the first time and stumbled across this video, it was kind of a let down to see her persona. It's awesome that she's "boyish", chill and not taking things too seriously, but you gotta be respectful too.

  • How beautiful she is

  • She tries so hard..

  • She swears in almost every sentence. NO HATE

  • Does she even wear makeup? Her skin looks flawless

  • OMG I LOVE BILLIE AND THIS WAS POSTED ON MY BIRTHDAY!!!!!!!!!!! ØMG

  • I like how Sean cut out his cursing and she's 16 and says fuck like every other sentence

  • I seriously am gonna scream with excitement when billie's album drops in a week. no lie.

  • Lol when she called Sean “sir” at 4:30 😂

  • Gawdamn she came in high af

  • Don’t listen to hate. Just hear it

  • She and I would not be friends

  • New little tay?

  • Billie’s a damn pro at taking out invisalign

  • *Billie: I go to hell when I die and so does he* *Me: HEY! You forgot me✋*

  • I wander why they use vegan nuggets.....???

  • Is she eating chicken nuggets??😂🙌🏾🙌🏾

  • I remember I tried he miniature sofa thing before and I thought the wax was edible and I made a mistake

  • she dresses like a hobo i hate it

  • I rlly want to go see her concert in Vancouver but I can’t afford it 😪😢

  • Are her and lil Xan related 🤔 lol

  • Pause at 7:14 ;))

  • I love spicy food also this is my wife billie c:

  • I freaking love BROCKHAMPTON ❤️❤️

  • Ooooooommmmggggg I FREAKIN LOVED THOSE WAX SODA 🥤 CANDYS UHHHH😫😫😫😫😍😍😍

  • 21:54 my cat woke up

  • At 6:16 when Billie said I’m a bad bitch I immediately thought of the vine ‘ imma bad bitch you can’t kill me”😂

  • I beat red dead redemption 1 and 2

  • 17:37

  • Billie explain....how u know how anus taste

  • she high af

  • I only play gta to be a taxi driver 😂

  • I started at her lips all the time....🤤😩

  • But I need to know what happened at Costco on her birthday.

  • she hates herself.. but we love her..

  • "taking big bites over there sir, how the fuck are you? *angrily takes bigger bite*

  • I’d give her all my kids lmao.

  • 1:20 WHAT ARE THOSE RINGS!?

  • Get Elon Musk as a guest here!

  • Talk should do a Billie ellish react to fan edits it’s all over youtube

  • lol in my school we had to do a report on women who shaped the world, and while everyone else did rosa parks, harriet tubman, etc i chose billie eilish

  • Who came here from teens react?

  • Omg I remember both of them memes!! We watch vines at school too 😆

  • DAM THAT BURP

  • Luv Billie Eilish! I have a fan edit acc!

  • I want to know how he gets used to this spicyness, I love spicy food but it hurts so fucking much omgomgomg

  • Who is this kid

  • Her music is terrible

  • get on idubbbz please

  • Why did Billie had those things in her mouth?

  • She looks so tired

  • She needs to make a song out of elo milo

  • Isn’t she Vegan?